"Hälsa inte Karro. Hoppas du vantrivs"

Studenten. Alla våra älskade treor försvinner och kvar blir vad? Ingenting. Jag är så jävla deprimerad.

Men själva studenten var det finaste jag varit med om. Efter No Time For Us i Göteborg förra året. Ungefär. Och så himla tårögd när vi stod på scenen och sjöng sveriges nationalsång och blickade ut över alla fina studenter. När alla asvärda elever fick stipendium. Alla var så himla himla värda. Ville bara springa runt och krama och skaka hand med allihop och säga LYCKA TILL OCH FLYTTA INTE FÖR LÅNGT HÄRIFRÅN FÖR JAG VILL SE DIG OFTA!

Brysigkillen, Fmannen, The Scientist, "Karin", Grönatröjan, Hanmedjättestoramuskler, Incesterna, Hansomviärensammaom, med flera. Vilka har vi kvar? Dixgård och TSOOLkillen.

På bussen brast det, japp, Julia och Julia är världens finaste som satt och tröstade mig hela vägen till Kumla och vi var ledsna och tomma och pratade om hur fel och apatiskt allt kändes.

Jag är så sjukt ledsen. Jag saknar EIRM. Sitter och nördar våra två låtar, haha. Ikväll tänkte jag, Julia och Karin ta en titt på Lisa och Julia som ska sjunga lite på musikskolan. Trevligt minsann.

Men kära studenter, lycka till i livet. Vackra människor, hoppas ödet för oss samman. Jag saknar er och ni gjorde mitt liv fint. Jag är kanske lite stalker och besatt och tar detta alldeles för hårt. Hejdå. Jag älskar Risbergska.


Kommentarer
Postat av: frida

studenten suger. eller att treor försvinner suger. fast jag längtar till min egen student som en galning (:

2009-06-05 @ 17:36:37
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: karin

herregud :P

2009-06-06 @ 13:31:29
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0