A generation lost in pace.

I onsdags vandrade jag och Marina runt bland kullersten och spårvagnsräls i Göteborg. Åkte rulltrappor, åt, såg The Ark, åkte motorcykel, spelade och förlorade, skrattade, dansade, mådde bra. Såklart jag mådde bra med Marina.

The Ark var nostalgiskt. De gamla låtarna var fina, It Takes A Fool To Remain Sane och One Of Us Is Gonna Die Young och Echo Chamber. Saknar lite när jag var så besatt, de var ju finare då.



Igår träffade jag Frida, det var längesen och vi tog igen allt som hänt i våra liv. Nu ska jag snart träffa Anna och Sara och får ta igen lite livshändelser med dom också. Jag gillar mina vänner.


Kommentarer
Postat av: sandra

vad fina ni är. :) låter som att ni hade det underbart. :)

2010-08-20 @ 19:39:42
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0