I need a good alarm to wake me up.

Mina dagar består för det mesta av följande:

Apelsinjuice, Joy Division, OS och Ben Kweller.

Helt ok ändå.

Idag tog våran naturkunskapskurs slut, alltså hade jag min sista NK-lektion någonsin idag. Det var väl inte så smart av mig att missa tåget och komma försent till den (observera att det var första gången jag missat ett tåg till skolan. Viktig observation). Väl där kan man väl säga att vi diskuterade livets stora frågor, och resten av tisdagen var inte så overkill som den borde. Mitt piano var till exempel inställt. Och vi fick semlor till lunch.

(Det heter fettis-dag. Inte fet-tisdag)


Kommentarer
Postat av: frida

Ånej, naturkunskapen slut! :o (här kommer naturar-frida in ;P)



Men Joy Division och Ben Kweller låter väldigt fint i alla fall! :D

2010-02-19 @ 22:23:02
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0