manic depression is catchin' my soul

Någonting förstörde min dag.

Inte var det han iallafall:


Kommentarer
Postat av: Marina

sv: det känns som vi aldrig pratar längre. jag saknar dig så jävla mycket hela tiden och jag får aldrig någon chans att riktigt prata med dig och det suger. nu säger jag inte att det är ditt fel för det vet du att det inte är, vi har bara inte så mycket tid längre. Jag är inte rädd att du ska välja bort mig, verkligen inte, men jag saknar våra samtal och dig. såfort jag tänker på dig så sliter det lite i mitt hjärta, det är så otroligt jobbigt. Jag älskar dig och jag hoppas vi kan träffas snart för jag klarar inte länge till, så är det. <3

2010-02-18 @ 22:21:56
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0