I may never learn, never know. I may live and learn but never know. I may crash and burn, oh no. I may take my turn.



Åkte till brickebacken och umgicks med Frida, Jonna och Sara. Har saknat dom, så det var trevligt. Pizza förtärdes och livshistorier berättades ("skönt"). Träffade senare Eira, hon åker till Amerika i helgen och det kommer ännu en gång dröja en evighet tills vi ses igen. Men jag förlåter henne för hon plockar med converse till mig!

Nä nu ska jag fortsätta packa konserver, filtar, kläder, skorpor...osv osv. Åker till Arvika imorgon, ses där hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: judith

shit!! eira, känner du en som heter EIRA???!!?! det är mitt absoluta favoritnamn ju! en dag när jag blir stor ska mitt barn heta det!! :D



hm dock är jag lite avis på arvika alltså.. hm!

2010-07-14 @ 22:25:16
URL: http://dorkishdelight.blogspot.com/
Postat av: hanna

Åh har du hälsat på min gamla hemort :D

2010-07-15 @ 17:04:00
URL: http://hannavaisanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0