cornered the boy kicked out at the world, the world kicked back a lot fuckin' harder


Jag vill också ha ett liv. För någonstans bland alla fina och fula händelser tappade jag bort det. Hur slarvigt är inte det? Jag kan ha glömt det på tåget någon dag, eller ovetande haft ett stort hål i någon av mina fickor. Så trillade det ur. For iväg med vinden till någon annan världsdel eller så fastnade det i gruset på järnvägen.

Jag skulle hursomhelst vilja ha det tillbaks igen. Vill inte gå runt och låtsas länge. Skratta istället för att gråta och gråta istället för att skratta. Skrika istället för att hålla tyst och hålla tyst istället för att skrika.

Hopplöst desperat.

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tycker du kan komma till gävle så att jag får krama dig, och så kan vi leta efter våra liv tillsammans <3

2010-07-22 @ 20:09:21
URL: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0