streetcar named desire

Det är så mycket som har hänt.

Håkan Hellström har blivit bokad till Way Out West. Jag citerar: ”Jag och bandet kommer att göra nåt helt unikt och framföra första plattan från början till slut, jag är enormt peppad! Jag kommenterar: HERRE-GUD. Hultsfred har lagt ner. Pappa har fyllt år. Patti Smith har varit i Sverige och jag var inte där men tackar Frida och Karin så otroligt mycket för väldigt fina samtal! Jag har dock sett en annan legend, John Fogerty. Förstod nog aldrig att det var låtskrivarnas låtskrivare som stod där på scenen, men fint var det. Om elva dagar åker vi till Arvika. Sugarplum Fairy spelade trots allt på Peace and Love. Imorgon ska jag upp till mitt älskade Boden. Jag har badat i svenskt vatten för första gången i år. Jan Stenmark ska ha en utställning på Way Out West. Jag har inte kunnat sova på en vecka ungefär, vem blir förkyld  mitt i sommaren? Jag. Och Marina. Jag smittade min bästa Marina, ber så hemskt mycket om ursäkt. Har fått en Scrubsbox och en Dead Weather-skiva på posten. Våra smultron har börjat mogna. Jag har köpt världens snyggaste linne som jag aldrig hade hittat utan Hannah, tusen tack till dig. Jag saknar min syster. Jag saknar typ alla. Pete Molinaris blivande hit är sjukt bra. Jag är hungrig.

Ses.


Kommentarer
Postat av: malin

åh. åt första smultronen från våran trädgård idag!

och det känns lite konstigt att man inte är på p&l i år. fast tre år i rad kanske räcker?

2010-07-03 @ 14:38:42
URL: http://lovecats.webblogg.se/
Postat av: Hanna

sv: hahahahhaa din BUSE!!!!!!!!!!! trodde ba WOW TRE ST REDAN:O?!?!?!??!

2010-07-04 @ 01:44:20
URL: http://hannavaisanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0