woodstock

Att spendera dagar i Skellefteå och på Trästockfestivalen gjorde mig gott i själen. Så många bra dagar på rad var längesen för mig, väldigt behövligt må jag säga.

Markus Krunegård var finast av alla (allt gör mindre ont sen,rocken spelar ingen roll längre,stjärnfall). Men allt var fint. Joel Alme, Moneybrother, Kristian Anttila, First Aid Kit, Rena Rama, Hästpojken, Tickle Me och Amber Oaks trummis. Jag blev besviken på själva konserten, men trummisen går aldrig av för hackor.

Underbara dagar. Även härifrån kommer bilder när jag lämnat in och fått tillbaka filmrullen.


Kommentarer
Postat av: sandra

men hjälp vad fint det låter.

2010-07-26 @ 18:13:31
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0