everyone's fuckin' my princess

Sann fakta:
Adam Green är hos mig
Jag är sjuk
Jag ska på Karrofesten ikväll fast jag är sjuk
Jag ska på Karrofesten fast mitt tåg till Arlanda går 4.37 imorgon

Ja, det är synd om mig. Fast det tycker inte ni. För ni skulle också vilja gå på gay-party och åka till England. Så jag har tur. Och jag är glad. Jag tycker inte heller synd om mig. Så den första meningen i det här stycket var bara ironi och falsk fakta. Jag skulle vilja klä ut mig till Mimi Pollak ikväll, men jag är så dålig på utklädnader. Jag är sjuk. Bara konstig.


Kommentarer
Postat av: Celine

Haha jag tycker inte ett dugg synd om dig Moa! Hur länge är du i England btw? :)

2010-03-11 @ 16:49:50
URL: http://ceeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0