"Howlin' Pelle har jävligt stor kuk"

Alltså ja, snygg kille på buss vet vad han snackar om.

Var alltså i Skåne i helgen. Mest på Siesta. Det var så galet värt att jag är väldigt lycklig!

En besvikelse: The Bear Quartet var inte bra. Allt annat ägde.

The Hives var ju bäst, som väntat. Howlin kom ju ner och ja, ställde sig framför oss. Fick hans kropp i mitt ansikte. Var jag nöjd? Kunde inte må bättre. Fick hålla honom i handen så tittade han ner på Sabina och mig och sjöng i våra exalterade ögon. Vi skrek bort våran röst.

Men allt var jävligt bra. Teddybears, Johnossi, Mew, Kristian Anttila, Röyksopp, First Aid Kit, Babian.....ja ni fattar.

Nu ska jag skriva två uppsatser, duscha och bege mig till Örebro för Yeah!10 och se DLK!

Live fast som dom säger.

Kommentarer
Postat av: JJ

ååååh, jag vill också se Hives och Teddybears nu!! Hoppas teddybears kommer till Peace..

2010-05-30 @ 18:27:03
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: SSSSSABina

HEJ!

Jag somnade klockan 3 igår det var skönt jag sov alltså i 17 timmar. AHAHHAHAHAHAH jag dör

2010-05-31 @ 15:25:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0