I know you think I'm holding you down and I've fallen by the wayside now, and I don't understand the same things as you, but I do.





Är trött. Orkar ingenting. Lyssnar på Keane, har somnat tre gånger idag efter jag kommit hem från skolan. Orkar inte laga mat. Orkar inte plugga. Orkar inte gå ut i solen.

Men jag antar att jag förtjänar det. En tillbaka-smäll. I onsdags var det ju fyllebrändboll. Min klass deltog och vi.. vann inte. Men roligt var det ju. Sen har jag dansat/skrikit ur all min energi på Siesta i helgen. Imorgon är det dags för Krampen och då jävlar ska jag krossa mina föredetta älsklingar. På fredag drar fantastiska trean iväg (efter långt uppehåll) och ser Mando Diao på Gröna Lund och på lördag åker jag till Turkiet. Jag lever för fort. Kommer die young. Men det är väl precis så det ska gå till?

Vi ses kanske någonstans där ute.


Kommentarer
Postat av: karin

stackars små piltar som tror att ni har en chans mot oss.. pfft!



och fantastiska trean + mando diao kommer bli legendary

2010-05-31 @ 19:38:46
URL: http://karinronnberg.blogg.se/
Postat av: frida

Live fast, die young. Det är helt rätt Moa, helt rätt!! Att ha tråkigt är tråkigt, men det är skoj att ha skoj öhh.. :D :D

2010-06-01 @ 23:53:33
URL: http://frenger.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0