Sailors fighting in the dance hall

Besökte Göteborg igår. Köpte shorts och träffade Malin. Vi blev bjudna på ladies night by tyska sjömän, rätt lockande ändå. Gratis drinkar hela kvällen. Men vi stod över. Hade trevligt ändå!

Kom hem till Kumla, hälsade på Anna, skrattade åt Anna och vårat misslyckade försök att plocka vuxenpoäng och sen stannade jag över natten.

Nu försöker jag skriva en novell, har inte mycket inspiration så det kommer bli väldigt luddigt att förstå vad jag skrivit. Whatsoever. Senare träffar jag Karin och Elin och inatt ägnar jag mig åt Ung Vänster.

Kommentarer
Postat av: malin

riktigt trevligt var det!

2010-05-09 @ 21:32:29
URL: http://lovecats.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0