you try so hard but you don't understand

Jag tycker att det är svårast att må sådär när man inte riktigt kan lista ut orsaken. Vad jag menar är alltså att jag har jättemånga bra saker att se fram emot, till exempel är det kanelbullens dag idag, så jag ska baka kanelbullar och äta dem till Lite Sällskap. Sen börjar Desperate Housewives och Grey's Anatomy i veckan vilket är vardagslycka i renaste form, och så har jag även beställt en biljett till Håkan Hellström på hovet i november. För att inte tala om att Carls album släpps idag (!!!!!!!). Så... va fan. Varför uppfylls jag inte av dessa glädjerus?


Because something is happening here but you don't know what it is.
Do you, Mister Jones?


Kommentarer
Postat av: frida

finaste mosan, du förtjänar all lycka du kan få

2010-10-04 @ 16:28:19
Postat av: frida

Jag vet inte, för samma tankar rör sig även här. Jag tror att det är mörkret och kylans fel :/ <3

2010-10-04 @ 18:39:28
URL: http://frenger.devote.se
Postat av: Celine

Så känner jag med! Jag borde vara glad, men samtidigt är jag inte det. Tror det är för att sommaren känns så otoligt långt borta. Det blir bara mörkare och mörkare ute och vädret blir ju inte direkt behagligare..

2010-10-04 @ 18:48:00
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: sandra

åh, jag är lite sur på att grey's anatomy börjar redan. jag missade 6e säsongen när den gick på tv, så jag hade hoppats att den skulle komma ut på dvd innan säsong 7 började på tv. jag kan ju inte börja se de nya avsnitten innan jag sett säsong 6.. åh.

2010-10-06 @ 12:51:17
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0