He dreamed of something better

Vad hände? Alliansen vann valet. Men det känns som alla har förlorat, alla utom SD. Och jag hatar det. Kan det ens bli värre; en högerregering med 20 främlingsfientliga äckel i riksdagen?

Jag hatar det så mycket att jag har skrikit och gråtit. Världens fetaste deprission bara kastade sig över mig. Fanns inte en chans att jag skulle till skolan idag. Vill bara sitta inne och ruttna, typ så känns det. Jävligt nice.

Tur att det finns någon som Lars Ohly ändå. Och som alla fina kamrater där ute, vi måste fortsätta kämpa nu. Revolutinon står på listan.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag älskar lars ohly för det där. folk anser i allmänhet att han betedde sig barnsligt, jag känner tvärtom att det nu är viktigare än någonsin att vi gör klart för människor att SD är ett jävla pack. det faktum att de nu kommit in i riksdagen får INTE göra att de betraktas som rumsrena. det är livsfarligt.

2010-09-20 @ 19:08:40
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: frida

jag har verkligen ruttnat idag.

funderade på att kasta sten ett tag också

men kunde inte flytta arslet. jag klarar inte av detta här.

2010-09-20 @ 19:42:22
Postat av: Anonym

Finns ingen anledning att deppa ihop

Nu gäller det att kämpa!!!!

2010-09-20 @ 23:18:59
Postat av: Jonathan

Jag önskar att jag hade fått se det där live. Tyvärr har jag ingen TV.



Du ska få se att det blir revolution till slut. Vi är många som känner likadant.

2010-09-21 @ 00:14:40
URL: http://medijoker.blogg.se/
Postat av: marina

Det var det bästa på hela kvällen/natten. Det bästa med hela valet. Jag blev så jävla glad när lars vägrade, sådär varm i hjärtat. En person som förstår hur jävla skamligt detta är, jag skäms över att vara svensk när det finns så många idioter som röstar på svin som rasister och nazister. Inte bara för att det är för utan att de röstar för att låta personer som dom vara med och bestämma över sverige. De som säger att de inte är rasister eller nazister i Sd, vilka idioter. några av dem är ju för fan medlemmar i vit makt! jag hatar dom. och jag skäms över att ens behöva vara i samma rum som de som röstar på Sd. Sd fick 15,0 procent i skolvalet på vår skola och det gör mig så satans arg att jag vet inte vad.



vi vettiga måste kämpa emot, visa dedär okunniga som tror att de röstat rätt för sverige.

2010-09-21 @ 23:06:09
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0