don't carry it all

Köpte The Decemberists senaste album igår. Det är fantastiskt bra. Fikade med Karin, såg Hur många lingon finns det i världen med Cecilia, åkte hem till Kumla och läste religion hela natten. En underbar dramalektion väntar på mig ikväll. Och ett avsnitt av Grey's Anatomy. Sen ska jag bara öva in mitt tal till svenska nationella.

Jag är skiträdd. Inte för att tala utan för att faila. Tycker egentligen inte att betyget ska påverka min författardröm jag går runt och bär på, men om det går dåligt imorgon och på B-delen på tisdag kommer jag fanemig tvivla. Ordentligt.

MEN MAN SKA INTE GE UPP. ALLT GÅR OM MAN VILL.


Kommentarer
Postat av: judith

åh allra finaste! världens allra bästa moa! :) hoppas det ska gå bra med talet.. du är så duktig!! författare behöver inte tala, de skriver! om lärarna säger nått annat är de dumma! jag ska hålla tummarna för att det ska gå riktigt bra, riktigt riktigt hårt ska jag hålla dem!! saknar dig och hoppas att vi ses snart! tänker ofta på ditt lilla besök senast, blev riktigt riktigt glad av det.. sådant gillar jag och behöver inte minst :) KRAM!!

2011-04-06 @ 19:03:32
URL: http://dorkishdelight.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Jag ska hålla alla tummar jag har! (Jag tvivlar egentligen inte ett ögonblick på att du fixar det, jag kan inte uttala mig om talet men det märks långa vägar att du har språkets gåva. Sådetså.)

2011-04-06 @ 22:12:02
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: marina

Moa, jag fick VG+ på mitt nationella tal och jag vet for a fact att du är 17000 gånger bättre än mig i Svenska och på att hålla föredrag så det kommer gå skitbra ska du se! <3

Har ni också tema bild och textanalys eller vad det hette? I vilket fall somhelst så kommer du vara helt fantastisk, jag känner det. Och jag håller med Sandra, du har ungefär världens finaste text och talspråk. DU KOMMER FIXA DET!

PUSS!

2011-04-07 @ 07:03:38
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0