Been making myself a better world

I lördags hade jag en av sommarens finaste dagar. Jag och Julia tog nämligen bussen till Örebro och åt lunch i stadsparken och gick sedan på teater i Wadköping. Döden på Hospitalet. Om den inte hade slutat gått redan hade jag rekommenderat er att gå på den, för den var otroligt bra.

Efter det åkte vi ut till Vretstorp, hem till Evelina och åt äppelpaj och pratade med varandra och dansade i månskenet. Vi såg på skräckfilm och tog dagen efter ett sorgligt farväl för nu bor Evelina i London.

Igår var också en himla bra dag. Jag och Ida tog tåget till Stockholm, vandrade till Vitabergsparken och såg Frida Hyvönen. Helt gratis och helt fantastiskt. Hennes nya skiva kommer bli... åh jag saknar adjektiv. Underbar kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0