oh, but you're an explosion

Tycker det är synd, tråkigt, tragiskt osv att jag för första gången på tre år inte åker på Way Out West. Dessutom är det på grund av SLUTSÅLDA BILJETTER, och inte på typ dåliga bokningar. Tänker iallafall göra det bästa utav situationen och dansa till pop/electro/indie och allt annat som utlovas på Satin. Precis som vilken helg som helst.

(Var beredda på ett emotionellt inlägg om The Ark och deras upplösning inom snar framtid. Har mycket känslor kring det, men aldrig låtit det komma ut i ord så jag tänkte att det var dags. Snart.)

Kommentarer
Postat av: Julia J

Samma här! Skitkonstigt att inte åka på WOW när man varit där de två senaste åren.

2011-08-08 @ 22:00:32
Postat av: Amanda - Nya läsare sökes :p

Man tror att man är ensam i hela världen. Men så är det verkligen inte!

Med hjälp av min blogg och er kära läsare har jag hittat mig själv. Det finns många som är som jag, men det finns bara en av mig.



Ta en titt. Du kanske fastnar för något intressant. Och det glädjer mig så otroligt om ni hittar något.



Förresten, om du är ett Johan Palm fan har jag en annan blogg till dig http://ThePalmzzz.blogg.se

2011-08-09 @ 09:53:53
URL: http://vimmelhimmel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0