Purify the colours, purify my mind

Besökte tandläkaren idag igen. Sista gången på en månad ungefär och nu börjar jag nästan tycka om att gå dit. Få rymma från skolan och vardag i allmänhet för att få sitta i en bakåtlutad stol medan världens trevligaste människor säger att jag är duktig. Det spelar ingen roll att det är deras arbete att vara skickliga och vänliga, att de förmodligen inte ägnar en tanke på mig annat än när de måste. Nej det spelar faktiskt ingen roll, för jag känner mig glad och stolt varje gång jag går därifrån. "De tilltalade mig vid mitt namn och berättade för mig att jag gör det här bra" - tänk vad de omedvetet förgyller min vardag. Fånigt.

Vill väl ge någonslags hälsning till de tandläkare som tar hand om mig på folktandvården i Örebro. Det är fint att inte behöva vara rädd längre.


Kommentarer
Postat av: sandra

alltså neighbourhood #1 (tunnels) måste vara den bästa låten någonsin, alla kategorier. jäklar vad den är speciell.

2011-02-08 @ 00:00:42
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0