move right out of my life

Alla lyckliga människor är på förhandsvisningen av Harry Potter inatt medan jag sitter i en stuga i en skog. Men det får faktiskt göra detsamma just nu, för på fredag är det min tur. Och jag har det rätt mysigt här ändå.

Drömde om Daniel Radcliffe inatt också. Kanske är jag för taggad, men skitsamma.

Förresten så gjorde jag ett superfynd härom dagen när jag hittade en skivspelare från 70-talet på Bodens Återvinning. På den ska jag flitigt spela mina vinylskivor i MIN NYA LÄGENHET!!! Jag, Jenny och Sofia har äntligen fått tag på en fyra i Linköping där vi kommer leva loppan i höst. Om en månad flyttar vi in och då är ni välkomna på inflyttningskalas.


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Men nej vad kul, grattis! :D

2011-07-13 @ 21:32:25
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0