While you're standing there, get up and grab a chair, it's gonna be a great day.


Var i Molkom igår med Amanda och tjugo främlingar och gjorde antagningsprov till deras skådespelarlinje. Tror inte att jag har någon chans att komma in, men det spelar ingen roll just nu för jag hade så ofattbart roligt.

Att göra dramaövningar i två timmar med människor jag precis träffat var inte alls så svårt som jag föreställt mig. Lite svårare var det dock att göra filmövningen, alltså... haha det var roligt iallafall. Jag vill ju gå på den här skolan, med de här människorna. Jävla jag som alltid vill göra allt på samma gång.

(Och så kändisspotting i Karlstad: SORAN ISMAIL! Sååå stilig.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0