You're my inspiration in life!

Är i Kumla nu över jul och om jag ska vara ärlig så är det mest tråkigt. Det blir nog roligare när Malin kommer hem.

Det är så himla underligt, för i vanliga fall så bor jag ju med tre tjejer som jag umgås med typ alla timmar om dygnet. Nästan allt vi gör gör vi tillsammans och i och med det så skulle man kunna tro att jag är lite trött på att alltid ha dem kring mig, två av dem har jag liksom levt med i flera månader nu. MEN! det är verkligen inte så. Inte på långa vägar. Jag älskar dem bara mer för varje dag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh hatar att vara hemma. Näst intill i alla fall. Får göra omtenta också. Kul att plugga ihjäl sig på lovet. Bajs, saknar 148an. Saknar er.

2011-12-22 @ 15:42:04
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0