och så börjar det bli vår också!

Har varit en vecka hos min bästa vän. Det var som det alltid är: underbart, fantastiskt osv. Det första jag tänkte att jag ville göra när jag kommit hem till Sverige var att åka till Falköping och hälsa på henne, och det var klokt tänkt av mig. För Marina är bäst. Bäst bäst bäst.

Kom i alla fall hem igår och hann med en inflyttningsfest i Örebro på kvällen hos Sofias karl och hans sambo. Det var himla trevligt och nästan lite surrealistiskt att träffa Sofia igen. Har inte varit ifrån henne på såhär lång tid sen i somras, så det var jätteskönt att få umgås med henne. Och imorgon ska jag träffa Jenny också! Happiness!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Wihoo! Ska bli så mysigt att se min Moiiiiis igen! :D

2012-02-26 @ 20:06:25
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0