Home is where your heart is

Det känns fel. Och jag vet vad ni tänker, att jag är konstig, tråkig, kanske till och med misslyckad ifall jag inte trivs i Dublin (ni som varit här vet ju, man måste trivas här). Det var så mycket som jag sett fram emot med den här flytten, men nu ser jag ingenting utav det. Jag önskar att det försvinner snart, hemlängtan, saknaden, osv. Alla säger det, att det blir bättre, och jag tror det. Men tills dess gör det ont.

För ni skulle inte heller vilja lämna det här.


Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Tudelat, det där. Det blir bättre, definitivt, men sakna och längta hem kommer man alltid att göra, mer eller mindre. Eller, så har det varit för mig i alla fall. Men vet du? Det är varken konstigt, tråkigt eller misslyckat att längta hem, att sakna sin familj och vänner. Tvärtom! Det är ju ett tecken på att du har något härhemma som är värt att längta efter. Och det är ju faktiskt en fin sak. :)

Jag hoppas i alla fall att det känns bättre snart, att du kan njuta av fantastiska Dublin TROTS hemlängtan. <3

2012-01-17 @ 12:38:41
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: karin

I know how it feels! Det blir typ aldrig som man har föreställt sig, men det kommer säkert bli en annan form av perfekt :D om du förstår hur jag menar! Annars är det ju en bra erfarenhet!

2012-01-18 @ 11:22:56
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0