But I know it's all 'bout fear, and that you'd probably love it if you'd only dare.

Jag kommer aldrig att förstå hur man kan acceptera hetrosexualitet, men inte homo. Jag kommer aldrig att förstå hur människor kan se skillnad i kärlek, att man kan straffa människor som är förälskade. Jag blir så fruktansvärt upprörd och påverkad när jag ser på Dokument inifrån att som dotter inte kan accepteras av sina föräldrar. Att ens egen pappa säger att man är "sämre än djur" för "djur gör inte som hon gör".

Vilket dom visste gör. Jävla loser.

Kommentarer
Postat av: sandra

håller med dig till punkt och pricka! för mig finns det INGENTING som rättfärdigar den sortens åsikter.

2010-08-10 @ 12:47:22
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0