"Jag läste att när The Who spelar så har Keith Moon en stor ishink med öl bakom sina trummor, det skulle man ju haft"



Först hann jag med att åka hem till Lisa och titta på när hon, Pauline, Emil och Sara drejde. Sen åkte jag hem till andra Lisa, dit kom även Felicia och John och vi tittade på Upp Till Kamp och skrev ett brev till Peter Birro. En väldigt bra fredag helt enkelt. Mer sånt vore trevligt.

Och imorgon ska jag träffa Cecilia och Håkan Hellström, så det kommer definitivt bli en bra lördag också.


Kommentarer
Postat av: felicia

det var underbart trevligt! :)

2010-10-16 @ 09:40:19
URL: http://feliciasoth.blogg.se/
Postat av: karin

svar: nej :s

2010-10-16 @ 19:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0