I do believe I've had enough.

Okej, vi struntar i allt det där. Det är ju en fin dag idag. Och Ida och Rebecca kom hit igår och räddade mig från spöken och diverse saker jag är rädd för när jag ska sova ensam. Vi tittade på Notting Hill och gamla videoband där när jag, Malin och Ida dansade till Spice Girls. Grymt.



Och jag vill försöka övertala er alla att rösta rödgrönt idag, helst på vänsterpartiet för personligen tycker jag att det är det enda rätta. Men alla ska få ha sin åsikt och är ni rika och egoistiska så okej, ni har rätt till det. Ni kanske inser någon gång i livet att det faktiskt finns människor som behöver något du har mer än du själv. Rättvisa är viktigt.


Kommentarer
Postat av: sandra

jag kom precis hem från vallokalen, röstade vänsterpartiet i alla tre valen. det känns sjukt bra. nu har jag i alla fall gjort vad jag kunnat. sen får vi se hur långt det räcker. jag tycker du kan vara stolt över dig själv också - för trots att du inte fått rösta i år så har du i alla fall gjort vad du kunnat för att upplysa andra om vad som är det rätta. har du lyckats påverka en enda röst åt rätt håll så är det faktiskt guld värt. :)

2010-09-19 @ 12:52:43
URL: http://yousoundsotwee.blogg.se/
Postat av: malin

söt bild! älskar videoband från när man var liten haha.



åh nej just det du får inte rösta. stackarn! du har som sagt i alla fall gjort vad du kunnat! och klart man röstar rött.

2010-09-19 @ 13:05:07
URL: http://lovecats.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0