Don't know much about history...

Det är väldigt skönt att Israel-Palestina-diskussionen är över på historian nu. Det gick visserligen inte jättebra, jag var nervös och inte så förberedd som jag borde ha varit, men det löser sig.

Jag och Amanda gick iallafall och fikade på Hälls direkt efter lektionen, firade lite att det var över. Sen tog jag mig in till Stockholm och kom inte hem med det jag skulle, men hittade tre pianoböcker på Stockholms Stadsmission för 10 kronor styck. Sen tröstköpte jag två böcker från Akademibokhandeln också, tänkte att jag var värd det.

Och ikväll är det Idrottsgalan. Jag hoppas att Hellner vinner Jerringpriset.


Kommentarer
Postat av: Celine

Vi håller också på med Israel-Plalestinakonflikten på historian. Och för nån månad sen skrev jag en samhällsrapport om den, tycker det är ganska intressant dock! :)

2011-01-17 @ 21:25:05
URL: http://ceeline.blogg.se/
Postat av: Jesper

Det är bäst att passa sig så man inte blir anklagad för antisemitism... För faktum är ju att judarna har fått utstå så enormt mycket skit genom historien att dom nu har rätten att behandla palestinierna hur dom vill...

2011-01-18 @ 11:22:00
URL: http://pipeymcgraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0