Beautiful Blogger



Fick denna fantastiska Award av denna lika fantastiska Sandra. Det går alltså ut på att jag ska berätta fem fakta om mig själv, så då startar jag väl right away.

- Jag kommer aldrig i tid om det inte är ett tåg eller en buss jag ska passa. Så till skolan brukar jag komma i tid om inte tåget är försenat, men till i stort sett varje uv-möte och varje fika och varje annan bestämd tidpunkt så är jag försenad. Jag kan väl passa på att be om ursäkt till alla som fått lida av det, jag själv stör mig på människor som inte kommer i tid så jag vet att det är en hemskt dålig egenskap.

- Jag älskar 1800-talet. Det är min favoritepok förutom 1960-talet, och trots att könsrollerna och fördomarna och klasskillnaderna var ohyggliga så skulle jag väldigt gärna vilja leva under den tiden.

- Jag tycker inte om våren. Jag är nog den enda i Sverige, kanske hela världen, som inte tycker om våren. Jag älskar att det blir varmare och att solen går ner senare på kvällarna och att fåglarna kvittar och allt det där, men det är bara en jobbig mellanprocess inför sommaren. Dessutom tycker björkarna om att sprida sitt pollen runt i luften och det är nog den främsta anledningen till varför jag ogillar den här årstiden.

- Frågesporter är något av det roligaste jag vet. Inte för att jag är särskilt duktig, men jag älskar att lära mig saker. Det låter ju rätt överambitiöst, men nu är det så. Jag vill vara rik på kunskap, jag vill gå i skolan och någon gång vill jag vara med i Vem Vet Mest. Fast jag måste bli bättre först.

- Jag spelar in Tillbaka till Aidensfield varje dag. Två avsnitt per dag, måndag till fredag. Har runt tjugo videoband med bara Aidensfield.


Kommentarer
Postat av: cecilia

frågesport i våra hjärtan <3

2011-04-18 @ 12:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0