kan du inte va tyst nu?

Såg Säkert! i Linköping i fredags tillsammans med Ida och Ida. Det var helt makalöst bra och Jakob Nyström sjöng istället för Markus Krunegård och (förlåt för mitt kommande uttalande men) det var faktiskt bättre. Så då förstår ni lite hur himla bra det var.

Åkte hem till Malin efteråt och vi firade St Patrick's Day lite försenat på deras studentkrog. Den gröna ölen var slut när vi kom men det var trevligt ändå. På morgonen bakade världens finaste syster scones till frukost och sen for vi iväg på skivmässa. Åkte därifrån med Blonde on Blonde, Songs of Leonard Cohen och Axis: Bold as Love. Är så himla nöjd.

Bråttom till Örebro igen för Håkan Hellström spelade på Conventum. Det var precis alldeles sådär underbart och magiskt och euforiskt som det alltid är och jag var gladare är någonsin. Vi tänkte fortsätta kvällen på Satin sedan men åkte hem istället, idag fick jag reda på att Håkan hade fortsatt kvällen på Satin. Ibland gör man rätt ibland gör man fel, jag får helt enkelt leva med det.


Kommentarer
Postat av: JJ

Axis: Bold as love -fantastisk! Jag har den också! JIMIIII!

2011-03-27 @ 15:26:34
URL: http://aharddaysnight.blogg.se/
Postat av: karin

ÅH NEEEJ GJORDE HAN??? vill dö lite nu

2011-03-27 @ 16:13:36
URL: http://karinronnberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0