Nervous Breakdown

Ducks Deluxe spelade på ett café i Karlstad igår så jag följde med pappa dit. Jag har inte varit så mycket i Värmland i mitt liv men ändå dömt alla värmlänningar efter diverse förutfattade meningar och utan att överdriva kan jag faktiskt berätta för er att jag nu har exakt samma bild av värmlänningar som jag hade innan jag bekantat mig med deras landskap.

Alltså. Fördomarna stämmer. Iallafall på ett café i Karlstad där ett gammalt pubrockband spelar för män över femtio år som dricker öl och pratar engelska på värmländska. Det går. Jag hörde det igårkväll.


Kommentarer
Postat av: V

Åh! Var spelade de? Du skulle ha sagt till så kunde vi ha träffats :D

2011-05-14 @ 08:55:05
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Svar: jag det ligger här utanför Karlstad. Vad har du tänkt att söka? :)

2011-05-15 @ 20:21:12
URL: http://musicinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0