SLUP 2



Kommentarer
Postat av: Moa

Jag drömde om dig i förrgår natt (tror jag det var men det är inte så relevant ändå måste jag skriva "tror jag det var"..). Vi gick på konsert och det var något häftigt band som alla älskade vi var i Berlin eller något sånt där och vi dansade som aldrig förr det var färger överallt och vi var snyggast på hela våningen! Vad är det för slags fantastiska drömvärldar vi känner varandra i? :)<3 miss you

2011-05-11 @ 22:03:33
Postat av: Moa

Jag drömde om dig i förrgår natt (tror jag det var men det är inte så relevant ändå måste jag skriva "tror jag det var"..). Vi gick på konsert och det var något häftigt band som alla älskade vi var i Berlin eller något sånt där och vi dansade som aldrig förr det var färger överallt och vi var snyggast på hela våningen! Vad är det för slags fantastiska drömvärldar vi känner varandra i? :)<3 miss you

2011-05-11 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0