byter land i januari.

Åhej. Den 16:e januari åker jag och Lisa till Dublin för att stanna. I alla fall till sommaren. Vi hyr varsitt rum i ett familjehus i Sandymount, med eget kök osv. Det ligger precis vid havet, med tre ynka kilometer från stan. Tre kilometer är mindre än vad jag har till Linköping från Ryd.

Jag ska läsa en distanskurs. Igen. Är jävligt trött på distans, men det funkar och sålänge jag bor på Irland och får csn så är jag nöjd. Har sökt musikvetenskap, historia och religion bland annat, och hoppas att jag kommer in på det förstnämnda.

Alltså: Jag ska bo i Dublin i vår. Tillsammans med bästa Lisa. Det kommer bli himla fint, men samtidigt har jag det så himla fint här att det blandar sig lite vemod i min längtan. Fast jag är säker på att jag kommer vara pretty satisfied när vi är där. När vi dansar på The Academy och promenerar på kullersten och doppar våra fötter i the Irish Sea.

Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Men alltså åååh... Gissa om jag är avundsjuk just nu?? Dublin Dublin... Jag vill också!



Svar: TACK finaste du för din kommentar, jag blev alldeles generad och jättejätteglad. Betyder mycket att höra från dig, du som är så himla grym. <3

2011-11-15 @ 17:26:32
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: V

Nej vad häftigt, hoppas att du får det grymt där :D

2011-11-16 @ 22:44:52
URL: http://musicinmylife.blogg.se/
Postat av: sona

det låter helt fantastiskt moa! åh!

2011-11-18 @ 10:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0