You were only waiting for this moment to arise

Av alla band och artister jag älskar så finns det ingen som jag älskat så mycket och så länge som Paul. Och av alla mina snart 19 år har jag aldrig fått chansen att få se honom live. Jag hörde honom live genom telefon en gång, när han var i Sverige sist. Men nu, den tionde december, ska jag få se honom. Paul McCartney. En Beatle.

Fan vad sjukt det är. Och det sjuka är att jag ska få se honom men min allra bästa vän. Vi har drömt om det här så länge. Så himla himla länge. Och nu... alltså jag vet inte vad jag ska skriva. Nu ska jag och Marina få se Paul.


Kommentarer
Postat av: frida

<3

2011-10-19 @ 23:56:36
Postat av: REGNSJUK.

Iiih! <3

2011-10-20 @ 14:32:58
URL: http://regnsjuk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0