if your time to you is worth savin'

Räknade in mig själv bland Sandras "alla" och svarade på hennes frågor.

1. Vad röstade du på i valet 2010?
Var någon månad för ung, men skulle röstat på vänsterpariet.

2. Skulle du rösta likadant idag?
Ja.

3. Vem är din favorit-Beatle?
Det har alltid varit Paul.

4. Hur tror du att människor omkring dig ser på dig?
Oj, jag är en sådan person som inte har någon aning om vad folk tycker och tänker om mig. Är urusel på att läsa av folk och tror väl egentligen ingenting förrän jag fått ett tydligt svar.

5. Hur ser du på dig själv?
Har skrivit och suddat ut hundra olika svar på den här frågan. Ibland tycker jag att jag är grym, ibland hatar jag mig själv. Precis som de flesta antar jag. 

6. Vad är det godaste du vet?
Lax, banoffee paj, mango, ostbågar, sås... är rätt kräsen egentligen, men älskar mat ändå. Och fika!

7. Hur långt kan du springa utan att stanna och gå en bit?
När jag väl kommer ut så brukar jag springa en runda på 2,5 km.

8. Vad är du bra på?
Lyssna, komma ihåg omärkvärdiga ögonblick från min barndom, hitta rätt och att njuta av mat.

9. Berätta om din mest smärtsamma upplevelse någonsin?
När jag var tolv och fick reda på att min bästa vän hade dött. Frida hade cancer och eftersom hon hade överlevt det tidigare trodde jag att hon var oövervinnlig. Det gjorde ont att förstå att det inte var så.

10. Vad är det pinsammaste du varit med om?
Alltsåååååååååå här finns det för många svar. Jag är den klantigaste jag vet, och tackar ofta Bridget Jones för hennes enorma support och sympati.

11. Om du bara fick lyssna på en låt resten av ditt liv, vilken skulle du välja?
Bob Dylans Desolation Row tror jag.


Kommentarer
Postat av: REGNSJUK.

Ååh vad roligt att du svarade! Fina svar dessutom.

2012-04-16 @ 15:36:31
URL: http://regnsjuk.blogspot.com
Postat av: Marina

Alltså, när jag läste fråga 10 så var det första jag tänkte på när vi var i Skövde och du snubblade vid fontänen med nakna män och kvinnor så fort vi gick förbi. haha, alltså, inte pinsamt alls! men jag bara kom och tänka på den gången och att det var så sjukt kul!

2012-04-23 @ 14:38:25
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0