LET'S LEAVE

Eftersom jag har världens tråkigaste liv och känner mig lika fängslad som de människorna som sitter i bunkern 500 meter från mitt hus så har jag mycket tid till saker man egentligen inte vill ha tid för eftersom det betyder att man har ett tråkigt liv men som ändå är lite roligt att ha tid för. Are you with me?

Det jag menar är att jag har tid för att verkligen upptäckta och förstå musik, som jag nämnde i tidigare inlägg så har jag idag förstått att Ida Maria är AMAZING!!! Och det är ju en rolig upptäckt som jag förmodligen inte hade haft tid för ifall jag skulle ha roligt istället. Så tack tristess!

Men jag ska inte hylla detta levnadssätt allt för mycket för jag hatar det. Jag hatar Kumla, jag hatar distanskurser och jag hatar mig själv. Det är så det blir när man förstör sitt liv (men ibland gör man rätt ibland gör man fel lev med det). Trots detta är jag glad över att Anna bor kvar i Kumla så att vi kan äta frukost tillsammans på Sveas och jag är glad över att Amanda också bor kvar i Kumla så vi kan ses och fika, promenera, titta på film och göra saker som vänner gör. Och Vaddem! Vi kan nu ses ofta ofta ofta, vilket är bra bra bra. TACK ANNA, AMANDA OCH VADDEM! Utan er hade jag varit ensammast i Sverige, världen, universum osv.

Vet att jag måste sluta tycka synd om mig själv för allt är mitt eget fel blablablbabla, men SKITSAMMA jag tänker tycka synd om mig hela våren för hela den här våren är SKIT.

Hejdå så länge.

Jag när jag är deprimerad och sepiafärgad.

Kommentarer
Postat av: Madde

Du är så himla fin, bra och ja, allt det där braiga som man behöver i sitt liv! Tack för att du är du och att jag får chansen att vara din vän, du är så himla braigast Mova, min underbara vän <3

2012-03-15 @ 22:28:37
URL: http://wordsandphrases.blogg.se/
Postat av: Malin;

det måste vara lite grått för att det ska kunna bli lite färg sen. du kan ta dig igenom den här gråperioden, beacouse I KNOW IT (och jag vet att du är starke-adolf i människoform). om du söker lite spänning i livet så tycker jag att du kan fara till skellefteå och hälsa på litegrann, så bjuder jag på lite smultronvin & snöbollskrig <3

2012-03-16 @ 20:08:20
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: malin

du är så fin och snart kommer du hit och då ska vi ha roligt!

2012-03-17 @ 12:08:21
Postat av: frida

jag saknar dig, vi måstwe ses!

2012-03-17 @ 14:16:29
Postat av: Jenny

WE MISS YOU!!!

2012-03-17 @ 20:01:49
URL: http://jennystoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0